I väntan på bilderna...

Har väntat och väntat på att jag ska kunna få tag på erica och ta tillbaks alla bilder som hon tog från mitt kameraminne så att jag kan göra en uppdatering av luffen, men nej jag lyckas inte.
Så nu när jag inte kan göra det så tänkte jag berätta om min dag idag och gårdagen :D


Tog en promenad med Erica och Johanna igår :D

Vi plockade en vacker blomma,
(observera Johannas GRYMT snygga skor)


Idag hade jag inte så mycket att göra och man kan inte ligga i solen och slappa hela dagen så jag åkte med min syster Annelie och Daniel till Ikea i daniels "nya" bil.


På jakt efter säng till systrami! :D



Försökte ta en liten outfit bild X)


Heheh, en hjärtformad spegel


Gårdagens middag, jummie!


Gårdagens klädval :p Det var så jädra varmt igår,; <3


Nu ska jag och sister kolla på Benjamin Buttons otroliga liv. Hat velat se den länge och nu är tiden inne :D Jippie!



♥♥♥/ Jessica







Kommentarer
Postat av: cajsa tha biff

shooho, grils.

I find you!!!!! moahahah, fan vad grym blogg, seriöst. älskar den redan. här har ni en stammis<333älskar er<333

2009-06-30 @ 00:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0