Damn vad jag är "Icke-trött"!!!

hehe, sitter i Ericas mormor och morfars soffa å skriver.. dom är inte hemma för tillfället nämligen :)
Cajsa, Erica och johanna ligger i deras säng och sussar, så söta så! Funderade en sekund på att skriva lite om vad vi gjort de senaste timmarna men kom på att bilderna jag vill lägga in är på min mobil som inte kan kopplas till Ericas dator, bajs.
Får helt enkelt skriva mer imorgon då., Ska förmodligen till stranden med min syster på dagen imorn och sen på kvällen blir det  kanske"The proposal" på bio med Hultgren, Frida och Erica.
Åker till mitt land i Gryts skärgård på fredag eller Lördag så nu vill jag verkligen passa på att umgås med mina vänner innan :D
Nu ska jag sussa snart jag med.,!
Hare bra och simma lungt!
♥/Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0