Båtluffen med Kåtan och Edith

Här kommer lite bilder från resan! Enjoy!!!


Inte lite packning vi hade alltså,.. :P
 

My dear luffarfriends på perrongen i Västerhaninge en solig Måndag.


Vi blev hungrigai väntan på bussen och käkade en burk majs var.. Smaskigt ;)


Jag och Linnea på båten till Utö! Se hur nöjda å glada vi såg ut,.. vi hade inte en aning om vad som väntade oss.


På campingen möttes vi utav ett jädra stök efter midsommarfirandet. Snacka om att vi missade festen.!
Det syntes att det hade vart ett jädra drag där och vi fann massa kvarlämnade tält och i ett av dem låg ¨till å med någons kallingar, stackars sate som vakna upp utan kallingar och antagligen jävligt bakfull dagen efter..


En konstig idé flög i oss och vi började panta alla burkar som låg utspridda överallt på Campingen. Tjänade inte så mycket men vi gjorde ialla fall en god gärning för miljön.


Eftersom det va så ofint på campingen begav vi oss för att tälta i det fria. Och titta vilken fin dunge vi hittade, precis intill en klippa vid vattnet.


vackert, huh?


senare samma kväll blev det dimma!


En annan dag, en kort stund efter att vi hade sett en Bob Dylan- liknande seglar kille tappade Linnea brallorna på vägen...


Varje kväll kunde vi avnjuta denna underbara solnedgång :D


Efter att jag prutat ner taxi priset med 150 spänn och efter vi vandrat en lång stund på Ålö hittade vi en vääldigt vacker strand där vi badade och solade hela eftermiddagen:)


På Ålö tältade vi i en skog, en skog som vi nästan höll på att elda upp.


På Nåttarö blev det tältning på stranden, mysiiiiigt


Jag och Erica på stranden på Nåttarö. ;D



Kolla in vilken miljö! Jag dör! Vill dit igen!





Inte en mulen dag på hela resan, unbelivable! Och tack mina brudar, ni gjorde verkligen denna resa UNDERBAR!!!

♥/Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0