¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Lite bilder från summer 2009!!!!!! :D ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤


Jag firade en regning midsommar med Familjen och tyresö-kussarna vid  Tyresö slott..


Bad på landstället Björkskär..( en ö ute i Gryts skärgård)


På surfbrädan kan man både sola och omedvetet flyta iväg och hamna i vassen,


Då min kära bästis fyllde 16 drog vi till hennes land i Västergötland..


Sen bar det av till Skåne, där fanns det åkrar, åkrar och ännu mer åkrar.
I åkrarna kunde man Kuckiiluura,....




.....Posera,..................




....gömma sig,.........................




....och SKUTTA!!!!!!


I skåne fanns det en hel del vita stränder också! Här är jag och min syster på en strand nära Vik, skånes surfparadis.....då det är rätt vindar. Vi hade ingen vind, alltså inget surf.. :/


Gitarrspelande by night!


Jag och min syster sprang midnattsloppet ;)



Vid "Rödesten" på mitt landställe.


Nej nu orkar jag inte lägga in fler bilder just för tillfället men det kommer säkert fler om ett tag... eller några år... så stay update ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0